با عقد تفاهم نامه همکاری / استعداد یابی در ورزش آذربایجان غربی شتاب بیشتری می گیرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


با عقد تفاهم نامه همکاری / استعداد یابی در ورزش آذربایجان غربی شتاب بیشتری می گیرد

با عقد تفاهم نامه همکاری / استعداد یابی در ورزش آذربایجان غربی شتاب بیشتری می گیرد

 تفاهمنامه همکاری با حضور مدیران کل ورزش و جوانان وآموزش و پرورش در 27 ماده و با هدف استعدادیابی و استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک در محل دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه 11 اسفند ماه در این مراسم افزود: عقد چنین تفاهمنامه هایی فرصتی مناسب در راستای رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و گامی موثر در رسیدن به آینده روشن و شفاف برای ورزش استان است.
علی خلیلی اظهار کرد: امیدبخشی به جوانان و علاقه مندان حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی یکی از اهداف مهم این تفاهمنامه است که می تواند در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت جامعه نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: ایجاد تعامل و همکاری روز افزون بین دو اداره کل که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری قابل قبولی دراختیار دارند می تواند نقطه قوت مشترکی در راستای توسعه ورزش استان و به تبع آن کشورداشته باشد؛ زیرا تراکم جمعیتی نوجوان و حتی زیر 10 سال در این حوزه بیش از پیش نمود دارد و بستر مناسبیست در جهت استعداد یابی اصولی، توام با تشکیل کمیته های استعدادیابی هیات های ورزشی با همکاری کارشناسان ورزشی دو اداره کل، که پیش از این نیز همکاری های مطلوبی را از این دو حوزه شاهد بودیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم افزود: استفاده بهینه از زیرساخت ها و امکانات ورزشی و نهادینه کردن ورزش قهرمانی در کنار اخلاق مداری و ورزش پهلوانی یکی از اهداف مهم این تفاهمنامه است.
فریدون سید مصطفوی اظهار کرد: علاقه وافر و بی حد و حصر دانش آموزان به رشته های ورزشی ما را بر آن داشت تا با تنظیم و عقد تفاهمنامه مشترک گامی هدفمند در جهت بهینه سازی ورزش استان برداریم.
وی ادامه داد: خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در بین نوجوانان و جوانان از خصوصیات بارز ورزش است که ورزشکاران و قهرمانان با حضور در میادین مختلف ورزشی و کسب افتخارات متعدد راه را برای رسیدن به این خودباوری هموارتر می کنند.
سید مصطفوی گفت: ایجاد همکاری روزافزون ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در جهت اجرای طرح استعدادیابی و جذب و شناسایی نیروهای مستعد در رده های سنی پایه گسترش ورزش همگانی و به تبع آن قهرمانی را به دنبال دارد.
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: این تفاهمنامه در راستای اعتلای ورزش پایه به خصوص رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی و دوره های آموزشی (داوری و مربیگری) مشترک، تقسیم کار و استفاده بهینه از اماکن ورزشی هر دو اداره کل به امضا رسیده است.
کیومرث پورایراندوست اظهار کرد: مطمئنا اگر این تفاهم با صداقت، همدلی و همکاری روزافزون همراه باشد می تواند آینده ورزش استان را بیمه کند.
وی افزود: در این تفاهمنامه آمده است سالن های ورزشی رایگان با اولویت دانش آموزان دختر در نوبت صبح در اختیار دختران و در نوبت بعدازظهر در خدمت پسران قرار گیرد.
پورایراندوست گفت: نظارت بر حسن اجرای کامل و صحیح مفاد این تفاهمنامه بر عهده مسئولان ذیربط می باشد تا توانمندسازی و قهرمان پروری در رشته های مختلف ورزشی باشیم.
مراسم اجرای این تفاهمنامه در دو محور، پنج حوزه و 27 ماده روز دوشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7